You are my forever beggining.

Szeretni valakit, aki sohasem lehet a tiéd. Ez az élet nagy pofán csapása. Én aztán jól tudom. Átéltem. Nem is egyszer és még mindig azt élem. Nem vagyok egy túl nagy szerencsének örvendő ember, huh? Azonban az összes hasonló élmény közül egy mégis különbözik. Nem is kicsit. Ez az ő története. 
Az a csoda, ami övezi leírhatatlan. Pontosan ahogyan az iránta érzett érzéseim. Ő volt az első és egyben a megismételhetetlen. A nőstény, aki megrontotta lelkem és rossz út felé húzott. Bár ha őszinte akarok lenni, nem volt nehéz dolga. El sem hiszem, hogy idáig jutottunk. Kicsit vicces így visszagondolva. Hogy is kezdődött? Vártam ezt a kérdést.
Az a bizonyos végzet nagyjából négy éve ért útól egy weboldal felületén egy koedukált csapat fiú tagjának képében. Legalábbis akkor ezt hittem. Ekkora tévedést is ritkán ejt az ember. Mégis ez volt az első löket. A zenei videók alatt levezetett döbbenet és félelem és undor egyszerre átfordult valami másba. Magam sem tudtam akkoriban mi is történik. Nyár volt csupán élveztem a zenét és a szabadságot. Az iskolával azonban a különös érzések is útól értek. Úgy hittem, hogy ami igazán tetszik benne az a stílusa. Persze részben az ő jóvoltából találtam meg a stílusom és találtam magamra, de akkoriban csak szórakoztam. Kísérlet volt, vagy minek nevezhetném. A biasommá vált, sőt kicsit még többé is. A szeretet kinyilvánításom azonban rossz fülekre talált. Amint a két szó, hogy lány és, hogy szeretem egymásra talált máris jött a gúnyolódás és a szavak, amit a legtöbben hallani se akarnának. Mit is mondhatnék.. Nem érintett meg. Nem értettem. Akkoriban tényleg nem értettem miért ne lehetnék hetero, miközben szeretem őt. Aztán később rájöttem, hogy mégis csak volt abban a megnevezésben valami igazság. Igenis tetszett nekem. Nem csak ő, de ő mindenképpen elképesztőbb volt, mint bárki körülöttem. Az a fiús habitus, az a fajta viccesség, amit ő nyújt, az elképesztő külső és az a gyönyörű mosoly, ami mindenki napját bearanyozza, aki csak szembe kerül vele. Igenis van lányos oldala természetesen ezt sem hagyhatjuk ki. Egyszerűen tökéletes. Ezt gondoltam. Vonzódtam hozzá. Rávett, hogy beismerjem, amit gyermekkorom óta próbáltam kiölni magamból. Megmentett. Minél többet tudtam meg róla, annál attraktívabbnak éreztem. Az állatok felé mutatott szeretete, a gyerekes megnyilvánulásai, a mindenki irányába mutatott szeretet és csodás emberi kapcsoltok, miket velük ápol. Kevés olyan jó barát van, mint ő. Benne van mindenben, kevés dolog van mitől visszarettenne. Ő maga a megtestesült Mulan.  Intelligens, édes, kedves, szexi és menő. Ki kívánhatna ennél többet egy emberbe? S ha már itt tartunk a tehetségnek sincs ám híján. Ő az, aki mindenhol ott él. Ismeretségünk után kis idővel végre meghallhattam énekhangját. Reakcióm leírt mindent, mit érzek vele szemben. Azt azóta kiadott dalai elképesztőek és a hatásuk mit sem változott az idővel. Talán a debüt albumról legelőször megjelent szám kiszáguldásával a vidám mindenki által ismert alakot láthattuk, de ami aztán következett az volt az igazi önmaga. Az volt, amit a hangja is tükröz. Ő az aki küzd és remél és képes bármifajta helyzetből felállni. Ő az, akit sokszor ver a sors, vagy próbál akadályozni, de nem törik meg, mert erős és mert mellette állunk. Remélem csillaga örökké ragyogni fog, mint ahogyan arca, akárhányszor csak a rajongókra néz. Ő a bolondos és játékos Oppa tele érzelmekkel. Tele olyan dolgokkal, amit sokan nem érthetnek. Leírhatatlan, s számunkra egyedi stílus, mondanivalóval teli hang, minden jelentőst mutató külső és egy örökké küzdő lélek.
Túl tökéletes vagy a hibáiddal együtt is. Szeretlek Amber Josephine Liu. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Suprise Angels [Third WINGS]

Suprise Angels [Fifth WINGS]

Suprise Angels [Fourth WINGS]